Fyra år sedan idag

Den 4e april 2008 skulle jag egentligen sett Tokio Hotel live för första gången. Kommer aldrig glömma hur sjuuukt besviken jag blev först och sedan hur ledsen jag blev när jag fick reda på anledningen till att de ställde in. Vi var så många som aldrig fick ta del av 1000 Hotels turnén, sedan efter operationen när Bill blivit bättre stack dom till USA i typ ett halvår. Så vi fick aldrig höra alla de gamla låtarna live och jag vill fortfarande det.

-

Men ja, idag då fyra år senare.. Både jag, Sandra och Elin fick VG i svenska (WOHO) och provet i mediekommunikation gick bra hoppas jag. Det är sol ute och vi bestämde oss för att åka och fika efter skolan på ett café som heter Café Berlin. Mysigt ställe! Nu måste jag egentligen göra mediekunskapsläxan men den kan jag göra sen, heh. Vill bara lägga min ner och läsa på en fanfic som är sjukt mysig. Finns en tjej i fanficen som är gravid och jag har gått runt i typ en vecka nu och trott att jag är gravid HAHAH, sjukt.



Haha, lite random och så men <3


Kommentarer

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0