We never sleep - Never get tired




Sjukt jobbigt att gå upp i morse. Var på bio med Elin igår och såg 21 jump street. (DÖÖÖR BÄSTA FILMEN TYP. ALDRIG SKRATTAT SÅ MYCKET. SE_DEN!) Gick inte och la mig förrän halv ett typ. Och första lektionen idag var småföretagande kl 08.10. Var såklart sen, och lektionen var sjukt seeeeg. Sen hade vi expo och vi fixade med utställningen till vårt hotell i skåpet i korridoren. Var roligt, men pilligt!

Sedan åkte jag till Kortedala, följde med mamma på en grej och sen åkte jag och solade. (På solarium, inte ute som Sandra trodde först HEHE) Känner för att spela sims eller något, men har det inte här. Är iallafall ledig imorgon så kan vara uppe sent inatt. Måste fixa en ny header för jag spyr på denna.

Är sugen på att tatuera mig också... Tycker den nedanför är underbar!




Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Haha, den skrämde mig lite grann faktiskt...

2012-04-21 @ 14:14:11
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0