Ny blogg och så



~              ~              ~

Trodde aldrig jag skulle skaffa ett bloggnamn som kommer från en låt med Bushido. Men ah. Låten som bloggen är döpt efter heter då Vergiss mich. Enligt översättningen betyder det glöm mig men enligt google translate betyder det kom ihåg mig. Men är typ hundra på att det betyder glöm mig. Hur som helst så är det fint. Tyska är faktiskt ganska fint. Ibland. När vissa talar det. Och Bushido är faktiskt bra! Har alltid småhatat honom sedan 2007 och nu lyssnar jag på honom nästan hela tiden.

Men ja. Bestämde mig för att skaffa en ny blogg. Vet inte riktigt varför, var ganska nöjd med mig andra (Colourspots) men det kändes inte riktigt mig. Denna bloggen har samma design som den förra och nästan alla kategorierna kommer heta likadant. Spyr dock på min header men orkar inte riktigt ändra nu.

Sitter och kollar på gaygalan och kan inte sluta le! SÅ HIMLA FINT ÄR DET!


Och citatet kommer från Dumbledore :))

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Lediga fredagar är AWESOME! Haha, du byter bloggar så ofta! Ska uppdatera dig på min följdessabloggar-lista! :)

2012-02-11 @ 13:38:40
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har ingen bakgrundsbild :(:( är bara vitt.

2012-02-11 @ 13:50:13
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Tack! Och Bushido! Dunkade Schmeterling hur mycket som helst back in 09!

2012-02-17 @ 18:23:26
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0