Sol och smygpremiär!

Kändes som jag gjorde sjukt mycket igår. Började 8.10 och gjorde bokföringen, sen hade vi graf/expo och vi plannerade inför utställningen i skåpen i korridoren. Sen åkte jag och Sandra hem till mig och kollade på tv innan vi gick ner till Olskroken och åt kinamat. Var så sjuuukt sugen på mat HAHA. Efter chansade vi på att spårvagnen gick till Brunsparken. När vi kom fram köpte vi glass och jag köpte Sweden rock magazine med Mick Mars (BILDERNA, GDJHDGJK 1984 <3 ) Vi gick till hamnen. Så skönt i solen. Sen gick vi mot biografen och stannade i en bokaffär och köpte fina skrivblock haha.

 


Efter att ha köpt pringles och så gick vi till Bergakungen för smygpremiären av Hunger games. I biografen satt typ halva klassen bakom oss och vi var PEPPADE! Och ÅÅHH,filmen var så sjukt underbart asbra! Inte alls besviken! Oftast blir ju filmerna sämre än bokerna men jag tyckte verkligen att filmen var otroligt bra! Är fortfarande i chock haha. Har övertalat pappa att gå och se den med mig med.


Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Jag vet, men jag kan ändå inte låta bli att skratta :$

2012-03-23 @ 13:31:53
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Åh! Men du är ledig nästa fredag i alla fall! :>

2012-03-31 @ 14:19:45
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Haha nej men typ! Fast jag tycker fortfarande att den var lite för mycket eller vad man ska säga. En av mina kompisar sa "som när man ska skriva ett skolarbete och man redan har nått gränsen för hur långt arbetet ska vara men ändå har en massa kvar att berätta", ungefär så känns filmen, tycker jag!

2012-04-03 @ 16:08:06
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0