When we drink we do it right

Varför är det så mycket roligare att läsa vad alla andra skriver på twitter än vad det är att själv skriva något? Har dock börjar gilla det mer och mer. Synd bara att jag känner mig så "hej här kommer jag och hoppar in" typ. Fast vem bryr sig egentligen, men än jag.

Skulle egentligen träffa Sandra idag och gå på en typ mini konsert utomhus i Kortedala, fast det ställdes in pga vädret. Ska åka iväg och äta med pappa på Texas Longhorn sedan istället, skämtar inte när jag säger att dom har de godaste revbensspjällen. Skulle dö för dom!

Har äntligen fixat photoshop till min mac nu. (TACK SANDRA, jag vet att jag är jobbig) Känner för att skaffa en ny blogg med ett fint namn som känns rätt men jag kommer inte på något passande namn och jag orkar inte byta igen. (Och vet att den nya bakgrundsbilden är galen, men så fin juuu.)

Och hur kommer det sig att jag börjat gilla Far East Movement så mycket?? Deras nya skiva Dirty Bass (länk) är så sjuuuuukt.bra. Bästa är Like a G6, If i die tomorrow (självklart, Bill är med ju), Ain't coming down och Live my life.
Vem är jag? Känner inte igen mig själv längre haha.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhåhåhåh, like a G6!! Den känner jag till bara för att det finns en Skrillex (tror det är han????)-remix på den hahah. Hatar dock hiphop-delen <///////3

2012-06-16 @ 18:37:32
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Alltså det går upp och ner hela tiden! Ska dock sova snart, så förhoppningsvis blir allt lite bättre imorgon!

2012-06-17 @ 02:47:55
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; HAHAHA OMG WHAT? THAT'S CRAZY!

2012-06-20 @ 20:15:43
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0