12.04.17

Denna dagen blev inte speciellt bra.. När jag skulle ta ner mina nycklar från magneten imorse (där dom alltid hänger) så var dom inte där. Och inte i någon utav mina femtioelva väskor heller. Pratade med mamma och det visade sig att dom låg kvar i mitt rum hos henne. Så ah, jag kunde inte åka till skolan eller åka och sola. Bara för att jag inte kan låsa ytterdörren. Irriterande, haha :<

Och så har jag tänkt plugga hela dagen, men det blev inte så haha. Självklart inte. Har lyssnat på musik och är kär i denna låten, Sky's still blue - Andrew Belle. Fantastisch.

We drew up a landscape
We climbed down a ladder
Carved out a memory
To follow the pattern
And now on a clear glass wall
I can see my faith
You know it’s never too late

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Trolldrycker är jag helt okej på, men jag suger på spells :'(

2012-04-18 @ 08:16:22
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0