Side to side with death

Har vart en händelserik dag, haha. Började med att jag gick ut i skogen med Sandra för hon ville fota och så :) Var roligt, haha! Massa insekter, gröna spindlar och humlor. Men det var jättevarmt och härligt, känns verkligen som sommar ute just nu.

Efter att vi fotat så drog jag med mig Sandra ut på en powerwalk. Känner mig jättepepp på att träna, äta nyttigt och sånt. När vi kom hem efter pw så cyklade jag upp till Life och solade. Ska simma med klassen imorgon och är OPEPP.

Förut gjorde jag och mamma tonfisksallad. Har aldrig ätit bara en sallad förut typ. Tomat var det äckligaste jag någonsin ätit, men purjolök och paprika var helt okej!

I helgen som var så upptäckte jag en model (haha?) Vet att det låter helt fel askonstigt, men kan inte sluta kolla på intervjuer och sånt ju... Andrej Pejic heter han iaf, växte upp i Serbien men flyttade till Australien. Sjukt begåvad och smarta åsikter. (Hahha, för jag är ju ett proffs) Nej men, tycker verkligen om honom. Han har väckt mycket uppmärksamhet på grund av sin androgynitet och att han går visningar och fotas i både herr- och damkläder. På frågan om han ser sig själv som en man eller kvinna så säger han att han inte ser sig själv som något, utan bara som sig själv. Borde finnas fler modeller som honom! Klokt och nyttigt (yy)




Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Den gick bra! :> Ofta ni har så varmt? :(

2012-04-25 @ 17:45:40
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0