12.08.16

Så ja, var ett tag sedan jag bloggade. Saknar det lite men har ingen ispiration.. Sommaren går mot sitt slut och jag har lite småpanik inför universitetet. Får en klump i halsen så fort jag tänker på min boklista. Ha alltid trott att det ska vara kul att ha en boklista, som i Harry Potter. Men det är verkligen inte lika roliga böcker som Fantastic Beasts and Where to Find Them, Quidditch Through the Ages eller Hogwarts: A History..
 
Men ja, ska väl bli lite småspännande :):)
 
Eftersom att jag inte har något bättre för mig tänkte jag svara på en lista.
- Vad klockan är nu: 20.15
- När jag gick upp idag: 8.30
- Vad jag gjort idag: packat, biblioteket
- Vad jag ätit idag: en macka och ägg till frukost.
- Vad jag ska äta till middag: sallad och grillad kyckling.
- Vad jag läser nu: fanfic. (paper hearts)
- Bästa låten just nu: cults - go outside (länk)
- Senaste drömmen: sprang runt i ett nymålat hus och stressade. Det var något om Tokio Hotel också tror jag..
- Mitt humör just nu: :):)
- Ser fram emot: ikväll när jag får läsa igen (och klacksparken i parken nästa vecka)
- Vill vara: multimiljonär.
- Mest missnöjd med på min kropp: låren
- Mest nöjd med på min kropp: axlarna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå missnöjd med låren va va va?? Du har ju helt normala, fungerande, fina lår : (

Svar: ja kanske det, haha :>
vergissmich.blogg.se

2012-08-17 @ 17:39:56
URL: http://spacemonkey.blo.gg

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0