Grekland 16-23 juli

Så ja, kom hem från Grekland, Parga, i måndags. Jag orkar verkligen inte skriva ett blogginlägg om hela resan. Jag skrev dagbok när jag var där nere och det räcker för mig :) Kan dock berätta lite och visa några bilder. hade det galet skönt med minst 33 grader varje dag. NJÖT! Älskar värme och sol, jag är inte född för att leva i ett så kallt land som Sverige.


Hade det härligt, låg vid poolen och drack gott (:R), låg vid havet, solade, åt god mat och dryck, vandrade runt bland gränderna. Parga är verkligen ett otroligt vackert ställe!! Är så glad och nöjd över resan. Andra dagen så snubblade jag i trappan upp till hotellet och bröt (eller stukade?) min tå. Kan inte beskriva smärtan. Kan dock säga att jag ALDRIG haft så ont. Japp. Min tå svullnade upp, blev rosa, lila, blå och svart <3 Och jag kunde inte böja på den alls de första dagarna vilket resulterade i att jag fick halta (pröva att gå utan att röra på stortån) och såg ut som en gorilla. :)) Sista dagen fick jag solsting, kunde inte äta, ville spy och mådde dåligt.

Men det gör inget för hela resan blev ändå så bra <3 Har skrattat mycket också, vilket är viktigt!

 



Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Jag vet, jag vill verkligen inte att solen och värmen ska försvinna och ersättas av ytterligare två månaders regn :(

Bilderna är föresten helt underbara, det är så vackert att det gör ont i mitt hjärta bara att titta på dem!

2012-07-26 @ 23:23:33
URL: http://millaismyname.blogg.se
Postat av: Sandra

Åhåhåh!!! Mycket bra :>>>

2012-07-29 @ 13:41:33
URL: http://spacemonkey.blo.gg

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0