1.Tre bilder som beskriver mig

1. Jag
 
2. Tre bilder som blir en.
Harry Potter -  för att jag växt upp med Harry. Harry Potter böckerna har alltid funnits där.
Tokio Hotel - för att de vart en del av mig i över fem år och jag kommer alltid älska dom så otroligt mycket. Jag har sett dom utvecklats, gått igenom deras olika perioder. Vart med under positiva händelser som galor i europa, asien och usa, deras resa till usa och asien och deras första besök i Sverige. Men även negativa händelser som hat mot oss fans, Bills halsoperation, bilolyckor, misshandel, långa pauser och väntan.
The Ark - behöver jag förklara? The Ark kommer alltid betyda så otroligt mycket. De är fantastiska och jag älskar dom.


3. För att jag älskar sommaren. Det är då jag kan klä mig som jag vill, mår som bäst och trivs. (och för att jag älskar att resa)
 
 

Kommentarer

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0