- If this pain is just an illusion -

Klippte mig idag! Blev hjetenöjd, men kommer ta ett tag att vänja mig. Känner mig såhär varje gång jag ser min egna spegelbild. Typ "Vem är det som har mitt ansikte?"

Men jag antar att det kommer gå över. Var ju samma när jag skaffade sidecut. Fast detta är faktiskt lite värre, haha x)


Annars.. mår skit typ. Kommer vågor av illamående och känner bara konstig. Och mina ben gör ont. Båda också. Mysigt! Kan inte ens halta för det gör liksom ont ju :< Har haft ont nu i fem dagar och det blir värre för varje dag.


Btw, håller på att läsa Hungergames-böckerna. GFDXCSVBNML;ÖÄLKJUHIGRUDVBJXNMLSKJDHIGX bra typpppp? JAGKANINTESLUTALÄSASÅSPÄNNANDEÄRDETFAKTISKT.

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; JAG KOMMER IHÅG DET :> Åh, krya på dig <3

Hur långt har du kommit på böckerna? :)

2012-03-09 @ 14:31:41
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Första boken fnkalsnbvklfds andra boken hkanjvckbjdfs tredje boken nnksgnjfsdnklvfsdkln. SER FRAM EMOT FILMEN FÖR MYCKET MÅSTE OCKSÅ FIXA BILJETTER NUUUUU!

2012-03-10 @ 18:01:01
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0