Helsingborg och Jepson

Sitter på bussen på väg hem från Helsingborg nu. Vart där med klassen och graftvåorna. Var helt okej, intressant på museet men somnade lite haha. Gick upp 04.50. Efter att vi ätit ute i ingenstans (åt så vi spydde) och åkt till Helsingborgs centrum så fick vi lite fri tid.
Vår buss stannade precis utanför The Tivoli och jag dog lite. Saknar Ark så galet mycket ibland asså..

Först så ledade jag efter en väska (hittade en!) och vi blev förstörda av regnet :<

Sedan går vi in i en musikaffär och Jepson, gitarristen i Ark är där! :D ville dock inte störa så vi gick runt och sedan handlade vi godis. Stod skälv utanför och väntade på Elin och Sandra och då ser jag Jepson komma gåendes från affären mot mitt håll. När han är vid mig kollar han mot mig och mimar hej (pratade i telefon) sa hej tillbaka med mesigaste leendes och kände mig lycklig haha! Hur stor är chansen att vi åker till Helsingborg just samma dag som honom liksom.

Aja, kul dag även om det regnade :> Gillar Skåne <3
Imorgon är det Guldmunksgalan och utsprark för oss treor. Orkar inte åka iväg i regnet imorgon..


Kommentarer
Postat av: Milla

Guldmunksgalan? (a)

2012-05-10 @ 19:00:11
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Jaha! Charmigt namn! Galan på min skola hette LBS-galan. Känner att det var någon som verkligen tänkte till där... haha

2012-05-11 @ 14:09:53
URL: http://millaismyname.blogg.se/

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0