483

När jag var ute och gick förut lyssnade jag på Zimmer 483 och massa gamla minnen kom tillbaka.

Hur jag för fem år sedan upptäckte Tokio Hotel, när jag satt vid THF och skrev med massa andra th fans, lyssnade på deras musik till sent på natten(tidigt på morgonen haha), satt klistrad framför MTV för att se Monsoon och top ten, tittat på galor i Ryssland, Italien, Tyskland och röstat som en galning.. Det är inte samma sak idag som det var då. Tycker synd om fans som upptäckte dom så sent, de missade så sjukt mycket.
Spelar dock ingen roll hur mycket de och musiken förändrats under dessa fem år, kommer alltid älska dem.


Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

Åhåhååhåh. Jag upptäckte dom i mars detta året usch. Önskar verkligen det var tidigare.. Men jag är sjukt glad att jag överhuvud taget såg musikvidon på monsoon som gjorde att jag fastnade.. <3

Sv: Haha :'3

Svar: Ah, förstår det :/ Tur att du iallafall upptäckte dom tillslut :)
vergissmich.blogg.se

2012-09-07 @ 18:01:29
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Sv: Hihi ja :3

2012-09-11 @ 20:37:48
URL: http://vellaskrypin.blogg.se

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0