ETT ÅR SEDAN

Kan någon nypa mig? Hur kan det redan vara ett helt år sedan The Ark försvann, tog slut? Det går inte en dag utan att jag tänker på dem och det gör fortfarande så ont.
Klockan är 16.00 nu och för ett år sedan satt vi vid kravallen och väntade. Kunde inte förstå. Och bara några timmar senare stod vi där i en klump och grät. Och Ark borta.
Människor säger att detta inte är en dag att sörja, men jo. Jag kan inte låta bli.
Vi trodde inte vi skulle överleva men det gjorde vi. MMXI blev MMXII.

Saknar dem så mycket, saknar MMXI. Kommer aldrig glömma vad vi var med om tillsammans.


(Är så otroligt glad att jag filmade detta. De bästa 22 minuterna någonsin fångade på film)



Vi är The Ark. Forever.

Kommentarer
Postat av: malin

alltså det HJÄRTSKÄRANDE skriket 15:57. Så hemskt. (men åh så fint att du filmade det där, även fast man hör mig gråta asfult)

Svar: usch usch usch :(
vergissmich.blogg.se

2012-09-16 @ 17:53:15
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: Sandra

<3

2012-09-16 @ 20:04:09
URL: http://verklighets.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillade The Ark som fan 2000-2002, sedan blev de sämre även om de höll fram till 2005. =)

Svar: Aha tycker du :o
vergissmich.blogg.se

2012-10-06 @ 11:33:42

HÄR:

Namn:
Kom ihåg

Mail: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0